Faktoring to więcej niż usługa finansowa. To kompleksowe rozwiązanie, dzięki któremu przedsiębiorca może się czuć naprawdę zaopiekowany. W PKO Faktoring stawiamy na indywidualną obsługę. Masz problem lub pytanie? Nie musisz dzwonić na infolinię! Pomoże Ci konkretna, dedykowana tylko i wyłącznie Tobie osoba. Kim jest Dedykowany Opiekun Klienta? To przewodnik i Twój ambasador w PKO Faktoring.
Dedykowany Opiekun to pierwsza linia kontaktu dla klienta.
- Odpowie na nurtujące Cię pytania,
- pomoże wgrać faktury,
- poinformuje o cesji,
- wesprze w rozliczeniach,
- jest w stałym kontakcie z Regionalnym Menadżerem Sprzedaży.
– Spoczywa na nas duża odpowiedzialność. Działamy na zasadzie symbiozy z innymi departamentami, by nasz klient został obsłużony na najwyższym poziomie – mówi Anna Chruślińska, Kierownik Zespołu Relacji z Klientami w PKO Faktoring.
Zadaniem Opiekuna Klienta jest:
nie tylko bieżąca obsługa i odpowiadanie na potrzeby nowych klientów. To również praca na zaangażowaniu klientów i już istniejących w portfelach. – Nasza praca polega także na aktywnym wychodzeniu naprzeciw oczekiwaniom klientów. Proponujemy zmiany, dajemy rozwiązania, a przede wszystkim słuchamy ich głosu – wyjaśnia Anna Chruślińska.
Każdy z Opiekunów jest dedykowany do konkretnego klienta, danego regionu w Polsce, a także segmentu (od mikroprzedsiębiorców po największe korporacje), zaś każdy klient jest obsługiwany w indywidualny sposób, w zależności od jego potrzeb i wymagań, jakie ma wobec faktora.
Jak to działa?
- Pojawia się nowy klient.
- Zostaje do niego przypisany Opiekun Klienta.
- Klient otrzymuje powitalnego e-maila z informacją, kto jest jego Dedykowanym Opiekunem.
- Odtąd klient może liczyć na wsparcie i pomoc przypisanego do niego Opiekuna.
Jeśli myślimy o mocnych stronach faktoringu, to Dedykowany Opiekun Klienta bez wątpienia jest jedną z nich. W PKO Faktoring szanujemy czas przedsiębiorców. Kontakt z opiekunem jest prosty. Można porozmawiać z nim telefonicznie, osobiście bądź skontaktować się online.